Strona główna  /  Tu rozmawiamy o grzybicy  /  Trudne wybor, prosze o opinie

<< [1] [2]
Trudne wybor, prosze o opinie
autor wiadomość


Jaqb
Gość


2011-01-12 09:50
Dzieki za odpowiedz. Poczekam jakis czas i najwyzej pojde na kontrole... tylko teraz czemu mam ten problem z oddawaniem moczu? I do tego mam zatwardzenie. co sie dzieje? Czy jest sens robic jeszcze jakies badania?


Jaqb
Gość


2011-01-12 09:52
A i chyba jeszcze pojde zrobic sobie badanie na wirus HCV bo martwi mnie ta moja bilirubina...


Fungidia
dołączył: 2009-07-17
postów: 846

2011-01-14 12:25
Ja bym trochę odczekała i nie denerwowała się- może wszystko samo sie ureguluje po pewnym czasie- wyniki z moczu i USG masz przecież dobre- daj czas organizmowi może leki i grypa coś mu pomieszały .


Jaqb
Gość


2011-01-15 22:58
Witaj Fungidio! Wczesniej pisalem Ci ze morfologia byla ok a chyba tak nie bylo bo mialem HCT czyli hematokryt 55 i hemoglobine 19 i lekarz stwierdzil ze jestem odwodniony ale ja nie moglem byc odwodniony bo pilem duzo a nie sikalem duzo... ale dzis bylem powtorzyc badania ale juz w innym kraju bo pracuje w UK i wrocilem wczoraj do UK i zrobili mi CRP ktore juz jest w normie a bylo 6,6 a dzis wyszlo 3 i morfologia wyszla tez inna...np hemoglobina wyszla 17,5 a norma do 18 czyli w normie a wczesniej w Polsce niby bylo az 19 a hematokryt HCT wyszedl niby w normie ale bylo jakos inaczej podane bo bylo 0,467 a norma byla od 0,4 do 0,5... i nie rozumiem o co chodzi czemu w Polsce wyszlo mi zupelnie inne wyniki niz tutaj? A zaczalem czytac przyczyny zwiekszonego hematokrytu i wyczytalem ze sie ma go przy chorobach serca lub pluc lub nadkrwistosci i jak dolozylem jeszcze ta hemoglobine tak wysoko to juz normalnie sie przestraszylem ze mam jakis powazny problem... ehhh jestem wykonczony psychicznie...


Fungidia
dołączył: 2009-07-17
postów: 846

2011-01-25 19:51
Błędy w badaniach laboratorynych zdarzają się niestety bardzo, bardzo często!!!. Dlatego nie mialeś jakieś lekkie odchylenia od normy. Nie ma się czym przejmować.


Jaqb
Gość


2011-01-26 13:15
Dziekuje Fungidio za odpoiedz! Mam jeszcze takie pytanie... bo od kilku dni dostalem bolu brzucha w gornej czesci lekko schodzacej od srodka na lewo...i nie wiem czy to zoladek czy sledziona? Dodam ze bol czasami jest wyczuwalny w takim samym miejscu tylko ze na plecach... moze to wrzody? Nie wiem co ja mam z tym ukladem pokarmowym:( Jak myslisz co to moze byc?


Fungidia
dołączył: 2009-07-17
postów: 846

2011-01-29 21:13
takie bóle sa raczej od zołądka, teoretycznie moga być od wrzodów, bóle z tyłu placów dośc często wystepuja przy wrzodach, nawet jak zołądek nie boli i mozna mylić jej z czymś innym np z nerkami.


Jaqb
Gość


2011-04-04 13:33
Witam! Dlugo sie nie odzywalem bo nie bylo w sumie kiedy... moje bole brzucha czasami wystepuja nadal... mialem robione badania z krwi i moczu sprawdzano mi amylaze i inne skladniki krwi i wszystko w normie... na gastroskopie nie wiem czy sie wybrac czy nie... zobaczymy co powie lekarz jak do niego sie przejde za jakies 2 tygodnie... ale mam pytanie do Ciebie fungidio... poniewaz mam duzy problem ze spaniem... czy myslisz ze to moze miec zwiazek z grzybica? Juz mam tak od jakis 2 lat ze czesto budze sie w nocy a czasami sie tylko po 3 - 4 godziny i dalej tylko sie krece... do tego nigdy nic mi sie nie snilo a teraz ciagle o czyms snie... czy to moze byc od nerwicy czy od grzybicy? bo biore cale czas antydepresanty i ostatnio dostalem cos na unormowanie snu ale nie wiele to pomoglo bralem ponad miesiac i nic... nie wiem gdzie szukac przyczyny tej bezsennosci?? Z gory dziekuje za odpowiedz


Jaqb
Gość


2011-04-04 13:36
aha a dodam ze candida wyszla mi w kale... robilem badanie kalu na grzyby i wynik brzmial candida a. - wzrost sredni... leki mi nie pomagaly... i juz nie wiem co jest od nerwicy a co od grzybicy... ;/
 
<< [1] [2]

wszelkie uwagi i propozycje prosimy zgłaszać tutaj . Podziękowania dla http://opiniepl.pl -naszego partnera.

Porównaj ceny | Reklamuj się i zarabiaj | farby annie sloan, farby do mebli | Księgarnia Internetowa Exlibris |
Kredyt na dowód |

my-forum.pl 2007